Friday, October 28, 2011

5 sebab kenapa hubungan jarak jauh lebih baik


assalamualaikum :)





doodle google



nak bagi 5 sebab kenapa hubungan jarak jauh lebih baik:





1>hati makin lama makin sayang.ye kot.




2>tak berjumpa(date),tiada maksiat.




3>pupuk rasa percaya antara satu sama lain.




4>jimat duit sebab tak keluar selalu.keh3




5>paling penting,dapat tgk kesetiaan pasangan kita :)




p/s:ini pendapat aku sahaja ok gadis cantik dan jejaka kacak sekalian.

6 comments:

lyzaza jabar said...

tapi hubungan jarak jaoh lyza tak menjadi. T.T
tapi ada banyak kebaikkannya jugak jarak jaoh tu. hee~

ciksyeqa said...

biasa la tu..even hubungan jarak dekat pun boleh putus kan..kena sabar banyak2 la kan :)

anamizu said...

aah betol2..cik ana sokong jugak..
tp mmg kene tabah gile la bile jejauh nih..hehe




luv,
cik ana

ciksyeqa said...

kan cik ana kan?
btw,thanks sudi singgah :)

MISS COFFEE said...

setuju yang number 2..

hehe

MISS COFFEE said...

suka nombor 2...

hehe..