Tuesday, February 15, 2011

kisah mood dan aizatamdan







assalamualaikum :)


bercerita mengenai hidup aku.
semenjak 2 menjak ni aku rasa kehidupan di matrix ni sgt membosankan.
and yes
aku x sabar2 nak habis kan program masa singkat ini.
bukan apa.
aku rasa seperti hilang
mood..
ke mana lah agaknya mood aku tu pergi.
kalaulah aku boleh cari encik mood ni di pasar malam
ataupun di kedai 2 ringgit,
mesti aku dah beli berbundle-bundle.
but the problem is,
mmg x lah kau akan dapat beli mood.
x kan nak g kedai tanya

"err..brother,bagi mood sekilo"
mmg jawapan brother tu adalah pelempang seliang.
ha..sapa nak try,bolehlah.
itu pun kalau berani.



apakah bukti yg menunjukkan aku hilang mood?
obviously,pertama skali aku malas nak update blog.
secondly,aku malas nak siapkan tutorial yg bertimbun 2.
thirdly,fouthly,fifthly...
banyak la..
aku x de mood nak bagi taw..
kronik jugak lah tahap kehilangan
mood aku ni.
*sigh

cuma mimggu ni aku rasa mood aku adalah mood aizat amdan.
aku mcm dah jadi fanatik ni.
suara beliau live mmg x da beza dengan kau beli cd.
SERIOUSLY!







pergi mana2 pun menyanyi lagu aizat..
semuanya tentang aizat.
i love you aizat :D
kalaulah ayah aku boleh tolong meminang aizat,
mmg aku dah suruh dah..
tapi kalau nak kena lempang lagi,
try lah suruh ayah aku buatkan.
haish.










p/s:boleh x kalau aku mintak aizat masuk meminang aku?
agak2 nya dia nak x?

3 comments:

Eeqa said...

haha syeqa...nnt aku suh aizat pinang ko yek sabo yek.HAHA

peyus said...

okeh kau amik la aizat tu.aku punye hafiz awan nano.jangan kacau oke

ciksyeqa said...

amoy : betul ke??yess2..ni syg ni.. :P

peyuzz : sapa dia hafiz awan nano?