Wednesday, April 20, 2011

say bye2 to Penang Matriculation College



assalamualaikum :)


20 april 2011,tarikh terakhir aku berada di kolej matrikulasi Pulau Pinang.tak tahu nak gambarkan perasaan tu macam mana.gembira pun ada,sedih?tak payah nak cerita lahkan..waktu menaip ni rasa nak menitis air mata pun ada,isk3.

kenangan-kenangan dekat sini pun memang sampai bila2 pun aku tak akan lupa..pahit atau manis,memang akan kekal dalam ingatan aku.tapi kalau aku lupa jugak,akan aku bukak blog aku dan baca balik la semua post2 aku kan.salah satu faedah berblog juga tu ..macam mana aku kenal sahabat.macam mana aku boleh jumpa dengan manusia2 yang sebelum ni aku tengok perangai diorang kat drama je.macam2 kerenah.tapi,aku bersyukur sangat2,sebab dapat kenal dengan manusia yang macam2 peel.baru indah je rasa hidup ni.penuh warna-warni faber castle.hehehe.apa yang penting.walau apa pun yang berlaku,aku kena balik rumah jugak hari ni.sebabnya HEP halau balik.sebelum pkul 12 tengah malam,matriks kena kosong dah.kejam sungguh!


buat sahabat aku dunia akhirat,aku sayang hampa sampai bila2.





aina.ciksyeqa.bella.tirah

thanx for being my friends :)
thanx sebab bersabar dengan aku.banyak aku buat silap dengan korang.
knowing all of u make me feel so lucky.
susah senang kita sama2.
walaupun macam2 problem yang jadi,
still,aku sayang korang sampai bila2.
maaf kalau aku tak jadi sahabat yang baik.
tahan perangai aku yang kadang2 hangin satu badan.
tolong la jangan lupakan aku.hehehe
xoxo from me :')




gadis2 H5P4

praktikum terbaik yang ada dalam matriks untuk sesi 2010/2011.
tak pernah ada masalah besar.
sangat berbeza dengan praktikum2 lain yang selalu gaduh.
walaupun kita senyap dalam kelas.tapi kalau dah berkumpul kita2 saja,
memang hingaq-bingaq la..
banyak lagi nak tulis ni.
tapi simpan dulu untuk entri lain.
nanti 5 bulan duduk kat rumah dah tak tahu nak tulis apa pulak kan?
hehehe


tak lupa jugak dekat seluruh umat KMPP.
kalau terbaca ni,
aku memohon kemaafan dari hujung rambut sampai hujung kaki.
you guys gonna be the best memory ever..


lots of loves : ciksyeqa



p/s : tak nak nangis tak nak nangis.
tahan syeqa..




6 comments:

p.e.y.u.z. said...

bole tak kau tolong buatkan entri aku untuk kms punyer? tak laratlah nak menaip. isk isk. takut ayak mata meleleh je

aina said...

staiiii syeka..:)

ciksyeqa said...

@peyuzz.dah dok rumah je malaih lagi??nk kena tibai ni

ciksyeqa said...

aina : sbb ada hg kan?

Miera Said said...

ouh,saya baru nak menjejakkan kaki di sana :)

ciksyeqa said...

@miera :gudluck ya :D