Wednesday, August 10, 2011

kitew dah cingle..*pengsan


assalamualaikum :)

bila dah bosan tak tahu nak buat apa ni, facebook dan twitter jadi medium untuk mengisi masa lapang.nak tulis blog,idea tersekat.kenapa aku pun tak tahu.mungkin sebab lama sangat duduk rumah,otak pun dah jadi beku.jadi,sepanjang pemerhatian aku di facebook,aku dah buat kajian sikit lah.*cheeeh.

ada 1 kejadian yang boleh buat aku gelak guling2 di bulan puasa ni.hehehe


ada adik2 ni (di ulangi ye adik2) yang mula menggelabah bila break up dgn balak boyfie mereka.tukar je status terus masuk group single sedunia.lepas tu dok buat ayat pasrah.


"tak de sape nak kat kite dah." (=,=')
"kenapa org tak percaya perempuan cantik tak de couple?"*yg ini memang tak boleh blah.mengaku diri sendiri cantik.


lepas tu post sampai 3 post dalam masa 1 jam dalam group yang sama.jadi faham lah aku akan tujuan adik2 ni sebenarnya.rupa2nya mereka nak bagitahu 1 dunia yang mereka dah available.jadi,lelaki2 hidung belang,lai2 masuk line.i dah available*pathetic!



wahai adik2.tak perlu lah sampai macam tu sekali.tak mati aih kalau tak de boypreng (bak kata amalina z. grice) akak2 pun tak sampai macam tu.tak kan nak sangat kawin dah kot dik..seluaq dalam pun ayah belikan lagi.baju sekolah pun ada 2 pasang. (ada kena mengena tak?) lagi 1,tak baik tau langkah bendul.bagi can la kat akak2 nagn abang2 dulu.ehem2.eh tak lah,aku tak maksudkan aku.hehehe.

yang buat aku gelak lagi bila ada lelaki2 pathetic yang turut komen post2 adik2 ni.

"yewkew cingle ni?xpew.sayew kn adew."*pengsan
"ne ade la..awak cantik la.comey je sy tgk"*pengsan bangun pengsan balik.

dah la adik2.belajaq bagi habis dulu.tak lari gunung di kejar.kalau Allah dah tetapkan jodoh kita tu,insyaallah satu hari nanti kita akan jumpa dgn soulmate kita.tak payah la sampai announce 1 dunia yang konon2 takde orang nak kat kita.nanti memang tak ada yang nak baru padan kan muka diri sendiri.so,berdoa la dari sekarang semoga kita semua bertemu jodoh yang baik2,beriman dan dapat jadi pasangan kita dunia dan akhirat..aminnnnn :)


p/s : maaf kalau terasa.
cuma nasihat dari manusia biasa :)



4 comments:

Anonymous said...

Hahahaha aku nak cakap. Depa tu LOSER. Desperate tara mana sgt -.-

ciksyeqa said...

hahaha..lawak la kalau deperado mcm tu.

Faiz Nasron said...

eh hg kembali single???? bila ko double??? ngeh3

ciksyeqa said...

hg baca ke tak post aku ni??
aku ckp pasal org lain lahhh