Monday, January 10, 2011

juara lagu


assalamualaikum :)



apa yang berlaku hari ini?
ya...
ujian pertengahan semester atau lebih mudah UPS,dah bermula..
*err..gambar kat atas 2 sbnrnya ups delivery..
xda kena mngena dgn ujian kat atas..aku search kat google itu je yg keluar kn.
terima je lah ye...



paper hari ini adalah biology.
nak cakap susah x susah.
nak cakap senang,x senang jugak.
yang pasti,aku x mahu target apa2.
sebab aku x mahu nanti aku kecewa sebab apa yang aku target x dapat.



walau apa pun,aku mengharapkan yang terbaik..
bukan utk aku seorang..
tapi utk ibu bapa ku.
utk islam
dan utk semua :)



esok akan perah otak utk study math sampai lebam..
lusa exam math (-_-')
tulat chemistry..
i like.....
hehehehe
tapi yg paling best.................................................................
tulat CUTI!!!!
wuhuuuu (^^)v
balik rumah nak study lah..
errrrrrrrrr................... :P
mungkin kah aku memasang angan2 lagi?????



apa2 pun,aku mengharapkan doa dari sahabat2...
utk kejayaan aku dan sahabat2 yg lain..
sesungguhnya,
aku sangat2 rindukan anda semua.
;)


*tajuk xda kena mngena kan?
saja2 je..hehehe




p/s:buat masa sekarang ni aku sgt bersemangat
merancang bisnes on9 yg bakal aku
jalankan sewaktu cuti 5 bulan yg bakal dtg nanti..
doakan kali ini ia x menjadi angan2 mat jenin ye :)

No comments: