Saturday, January 8, 2011

setelah sekian lama.....

Assalamualaikum:)




err...
dh lama x buat post entri baru..
bukan malas.
tapi aku rasa ada alien dah datang melawat aku beberapa minggu lepas..
dan alien tersebut dah sedut semua idea2 aku untuk menulis blog..



okeh2..
aku merepek,
abaikan aku..



biasalah,
manusia kan suka mencari alasan..
x nak di cop seorang yg bersalah..
jgn ikut aku ye :)




*yg sebenarnya aku malas nk menaip..
sedangkan nk menaip assignment pn rasa berat je jemari mulus aku ni..
muahahahahaha




perkembangan terbaru:
keputusan MUET dah keluar dan aku telah berjaya membuktikan aku adalah seorang MELAYU
reason:phm2 je lah ye.. :D
isnin ni start misdem exam..
x excited sgt sbb rasa lagi excited nak balik..
truk btol!
ape2 pn,wish me luck yer:)





ps:/tq aimanrashid sebab bg galakan utk aku update blog
entri kali ni x de gambar2 best sbb wifi lembab..grrrrrrr

No comments: