Thursday, January 13, 2011

sebab kau sahabat aku :)


assalamualaikum :)



sedikit luahan emosi..
bukan ketidakpuasan hati..


khas buat sahabat,

kenapa aku nasihat kau?
sebab kau sahabat aku.

kenapa aku marah kau?
sebab kau sahabat aku.

kenapa aku berleter kat kau?
sebab kau sahabat aku.

kenapa aku selalu sedarkan kau?
sebab kau sahabat aku.

kenapa aku selalu masam muka dengan kau?
sebab aku tahu apa yang kau buat tu salah,
dan sebab kau sahabat aku.

sebab apa aku buat semua ni?
SEBAB AKU SAYANG SAHABAT AKU.



tak mengapa.
kau tak perlu jaga hati aku.
cukup lah sekadar kau jaga iman kau.
dan jaga persahabatan kita.
sesungguhnya aku sayang kau sangat2 wahai sahabat.

maaf kalau cara aku ni,
tak sesuai dengan cara kau.
semua yang aku buat ni bersebab.

sekali lagi,
MAAF ;(



sabarlah hati,
sesungguhnya ALLAH tahu apa tujuan aku :)

No comments: